دیجیتال مارکتینگ – آنلاین
درباره این دوره
اهداف یادگیری
موارد ارائه شده
- مفاهیم کاربردی بازاریابی دیجیتال (6 ساعت / 3 جلسه)
- بازاریابی شبکه های اجتماعی (8 ساعت /4 جلسه)
- تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی (4 ساعت /2 جلسه)
- برنامه ریزی در دیجیتال مارکتینگ (4 ساعت /2 جلسه)
- بازاریابی محتوایی دیجیتال ( 8 ساعت / 4 جلسه)
مخاطب هدف
- تمامی افراد علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ که در هر رده ای از شغل میخواهند در سازمان یا مجموعه خود بازاریابی به روش دیجیتال را پیاده سازی کنند
- مدیران
- کارشناسان کسب و کار
اساتید دوره
دکتر میلاد تاروردی
مدرس دوره دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ
تحصیلات
کارشناسـی ارشد مهندسـی کامپیوتر – گرایش نرم افزار
کارشناسـی ارشد مدیریت کسب وکار - گرایش بازاریابی
دکترای مدیریت کسب و کار - گرایش تحول دیجیتال
فارغ التحصیل دوره فیلمسازی - کارگردانی از انجمن سینمای جوان ایران
سوابق فعالیت
بنیانگذار و مدیر عامل مرکز توسعه کسب و کار میم ( میم مدیا - میم استایل - میم مدیکو و میم مستر )
هم بنیانگذار مجموعه غذایی کافه زولا
منتور و مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ مدارس کسب و کار و شتابدهنده ها
برگزار کننده و سخنران 7 دوره سمینار تخصصـی راه اندازی و توسعه کسب و کار
مشاور دیجیتال مارکتینگ 26 برند ایرانیمشاور دیجیتال مارکتینگ 26 برند ایرانی
مشاور دیجیتال برندینگ 12 برند ایرانی
مشاور و مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ شرکت های : ایده پردازان رایسا –توانمندان عصر نو- آسان تجارت –پارس کن – آرسان گیم صنعت – هلدینگ غذایی ویونا – کارتینگ آزادی – کانون آگهی تبلیغات هنر نوین پارسیان – سیمارا – ترویج هنر – مجموعه سیمرغ و شرکت بافکو
دورههای آموزشـی برگزار شده
سخنران بیش از 9 سمینار و همایش پیرامون دیجیتال مارکتینگ
مدرس و منتور دیجیتال مارکتینگ در مدرسه کسب و کار ماهان
مدرس و منتور دیجیتال مارکتینگ پارک علم و فناوری تربیت مدرس
مدرس و منتور دوره های کسب و کار پارک های علم و فناوری سراسر ایران و صندوق توسعه نوآوری کشور
تخصص ، مهارت و توانمندی ها
مسلط به طراحی و تدوین برنامه بازاریابی
مسلط به طراحی و تدوین برنامه کسب و کار
مسلط به طراحی و مدیریت اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال و تولید محتوا مرتبط
مسلط به یکپارچه سازی استراتژی ارتباطات بازاریابی با اهداف کسب و کار
مسلط به طراحی و اجرا و بهینه سازی قیف بازاریابی
مسلط بر اصول برندینگ و مدل سازی در برند
مسلط به رصد کردن و گزارش دهی سایت
مسلط به طراحی استراتژی محتوا ، تولید محتوا و نگهداری محتوا
مسلط به طراحی و تدوین استراتژیSEOو SEM
مسلط به طراحی سایت و شناخت مفاهیم UI و UX
مسلط به دیجیتال برندینگ
مسلط به مفاهیم هک رشد، گیمفیکیشن،اپلیکیشن مارکتینگ، مارکتینگ متریکس و....
مسلط به مفاهیم بلاکچین و ارزهای دیجیتال